6 Aralık 2012 Perşembe

Merhaba

Merhaba,
bu blog TRT Türkiye'nin Sesi Radyosu'nda 7 Ocak 2013 tarihinden itibaren her pazartesi Türkiye saatiyle 14.05 - 14.55 arasında yayınlanmaya başlayacak olan Gençlik ve Gelecek  adlı program için açılmıştır.
Program Yapımcısı: Nurettin Turan
Program Danışmanı: Prof. Dr. Hayriye Erbaş

Programda  hem Türkiye’deki hem de yurtdışındaki gençliğin ortak ve farklı yönleri ve de sorunları işlenecektir. Belli başlı konu başlıkları şunlardır:

Toplumsal katılım ve sınırlılıklar
Gündelik yaşam ve katılım
Arkadaşlık
Mahalle
Okul
Komşuluk
Evlilik

Siyasal yaşam ve katılım Siyaset algılamaları
Örgütlü ve örgütsüz katılım
Makro ve mikro düzeylerde katılım

İş yaşamına katılım Gençlik ve istihdam
Çalışan gençlik ve sorunları

Eğitim ve katılım Öğrenci gençlik ve sorunları
Eğitim algılamaları
Eğitim kurumlarına ilgi ve katılım

Gençlik ve Tüketim
Teknoloji ve bağımlılık
Kötü alışkanlıklar
Kitle kültürü, tüketim ve gençlik

Gençlik ve kendini geliştirme olanakları 
Boş zaman uğraşları, mekânlar, ilişki biçimleri
Sosyal faaliyetler, dernek ve STK’lara katılım


Gençlik ve gelecek beklentileri 
Genelde gençler geleceği nasıl değerlendirmekteler?
Kendi geleceklerine ilişkin beklentileri?
Kaygılar, hedefler, olası güçlükler


Gençliğin kendi kendini değerlendirmesi Eleştiriler
Olumlanan noktalar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder